Рекламации

Дефекти, даващи основание за рекламация:
Скъсан или счупен продукт, установен в присъствието на куриер
Дизайн на продукта, различен от поръчания

Рекламация при явни дефекти се предявява в момента на получаване на стоката. Желателно е да се свържете с наш представител по телефона.
Рекламация при скрити дефекти се предявява при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията (30 дни от датата на закупуване).
Разходите по връщането на продукт, свързан с рекламация и изпращането на нов в периода на гаранция се поема от производителя.

При дефекти вследствие неправилна експлоатация, производителят не приема рекламация! Рекламация се приема само при представяне на касова бележка (фактура).

Телефон на потребителя: 0894 720-573

Връщане и Замяна

Връщане на стоки:

По чл. 52 ал. 1 и 2 от ЗЗП потребителите, пазарували от Онлайн магазин fanatic.bg, имат право да се откажат от закупената стока в рамките на 14-дневен срок от получаването й, без да посочват причини за това, ако същата не е направена по специална поръчка и е била налична в магазина, в момента на поръчката. Върнатите стоки трябва да бъдат запазени в оригиналния си вид, неизползвани и с ненарушена цялост на опаковката. При връщане на стоките задължително се връща и касовия бон (фактура), който ще намерите в опаковката. В противен случай Търговецът си запазва правото да не уважи искането на потребителя. Разходите по връщането са изцяло за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането.

Връщанията се осъществяват до адрес: гр. Пазарджик, ул. „Д-р Никола Ламбрев“ №24.

Възстановяването на сумата става в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка, на посочен от клиента номер на банкова сметка или чрез пощенски паричен превод.

Телефон на потребителя: 0894 720-573